Biznesowe
Warsztaty
Budowalki
9-o tygodniowe warsztaty online pomagające stworzyć powtarzalny proces na zdobywanie lepszych klientów - czyli wymagający minimalnej pracy proces do generowania leadów, odsiewania tych niechcianych i skutecznego domykania tych najbardziej dochodowych.

Czujesz, że utknąłeś i nie potrafisz rozwinąć firmy powyżej pewnego pułapu?
Chociaż wiesz, że są firmy, które prężnie się rozwijają i zdecydowanie jest to możliwe. Nie wiesz tylko jak tego dokonać.
Kiedy starasz się zbudować coś większego niż tylko etat dla siebie i paru pracowników, masz do pokonania wiele przeszkód. Wydaje Ci się czasem, że wszystko co do tej pory osiągnąłeś wyszło jakoś tak przypadkiem i teraz nie wiesz co zrobić dalej. Mimo tego co rano wstajesz i udaje Ci się rozwiązać kolejny problem.
Czasem wszystko wisi na włosku i poprzednie prace opłacane są przez nowe projekty. Jakikolwiek przestój grozi zawaleniem całej konstrukcji, którą z takim mozołem budowałeś.
Ciężko jest ci znaleźć właściwych klientów.
Czy musisz polegać tylko i wyłącznie na poleceniach? Gdzie indziej można znaleźć dobrych klientów? Wszystkie działania w internecie wydają się być bezsensowne. Niby masz stronę internetową, masz Facebooka i starasz się publikować od czasu do czasu na Instagramie. Ale klientów z tego raczej nie ma.
Czasem zakręci się wokół Ciebie jakiś marketer i namówi Cię na generowanie leadów. Problem jest tylko taki, że jeździsz wtedy więcej sprzedażowych spotkań, ale ciężko uznać je dobrym wykorzystaniem Twojego czasu. Wszyscy chcą tylko najniższą cenę lub rozpływają się w powietrzu jak tylko prześlesz ofertę.


Nie zarabiasz więcej, mimo tego, że coraz ciężej pracujesz.
Firma rośnie. Masz większe przychody, ale w kieszeni wcale nie zostaje Ci więcej pieniędzy. Czasem wręcz jest ich mniej niż miałeś wcześniej. Jak to jest możliwe? Przecież wszystkie projekty są dochodowe, a wciąż gonisz swój ogon. Kolejne projekty opłacają rachunki z poprzednich. Udaje Ci się cały czas utrzymać na powierzchni, ale zastanawiasz się, jak opuścić to błędne koło.
Wciąż musisz walczyć ceną.
Próbujesz trafić na nieco lepszych klientów, podnieść ceny. Ciężko to jednak zrobić. Czujesz, że cały czas obracasz się w tych samych kręgach. Wciąż pracujesz z tym samym typem klienta. Inne firmy wyceniają projekty dużo drożej niż Ty i wydaje się, że cały czas mają klientów. Ty jednak czujesz, że cały czas musisz konkurować ceną, żeby klient wybrał właśnie Ciebie?


Nie masz czasu na pracowanie nad firmą
Chciałbyś usystematyzować działanie firmy. Chodzą Ci pogłowie ciekawe pomysły, które usprawniłyby pracę, ale po prostu nie masz czasu żeby je wdrożyć? Kiedy do czegoś siadasz, to zawsze zadzwoni ten przeklęty telefon i odciągnie Cię od pracy NAD firmą. Przez tak zwaną bieżączkę jesteś wciąż do tyłu z wysyłaniem ofert, odpowiadaniem na maile klientów i innymi pracami administracyjnymi.
Ciężko jest znaleźć dobrych fachowców do pracy
Znalezienie dobrych pracowników graniczy z cudem. Czasem udaje Ci się trafić na fachowca, ale ma wtedy takie wymagania finansowe, że włosy stają Ci dęba. Gdzieś tam pewnie znajdują się ludzie, którzy są dobrzy w swoim fachu, dbają o interes firmy i nie trzeba nad nimi wciąż stać, żeby praca poszła do przodu. Nie masz jednak zielonego pojęcia, jak ich znaleźć.


Wiem dokładnie co czujesz, bo też tego doświadczyłem
Chyba mogę śmiało powiedzieć, że przeżyłem wszystkie problemy w firmie okołobudowlanej. Od braku pieniędzy na kontynuowanie pracy, przez świecenie oczami za nieudolnych pracowników, nadganianie projektów pracując do nocy lub w niedziele i święta, czy fartowne załatwianie kolejnej pracy na godziny przed skończeniem ostatniego projektu. Musiałem nawet zaczynać od zera po bankructwie pierwszej firmy. Powiedzieć, że mam doświadczenie, to nic nie powiedzieć.
Ale dzięki tym wszystkim wyzwaniom nauczyłem się jednej podstawowej rzeczy. Jednej rzeczy, która sprawi, że możesz ominąć wszystkie te problemy. I mogę powiedzieć śmiało, że bez tego nie byłoby mnie dzisiaj tutaj, tylko dalej siedziałbym w koparce starając się nadganiać projekty, a w przerwie nerwowo odświeżałbym konto bankowe w oczekiwaniu na przelew, który pozwoli nam przetrwać kilka tygodni dłużej.
Im lepsi klienci, tym lepszy biznes.
Żeby zbudować biznes, jaki zawsze chciałeś mieć, wystarczy mieć stały dostęp do lepszych, bardziej dochodowych klientów. Choć nie jest to łatwe/proste.
Wyobraź sobie, że wykonujesz tylko projekty, które sprawiają Ci radość. Że klienci, z którymi pracujesz cenią Twój czas i uznają Cię za eksperta. Że miesiąc w miesiąc zdobywasz projekty z marżami, o jakich Ci się wcześniej nie śniło i nie martwisz się, czy będziesz miał pracę w kolejnych miesiącach. Czujesz, że Twoja pewność siebie nigdy nie była tak wysoka i to pomaga Ci sprzedawać. Klienci premium, którzy wcześniej wydawali się zarezerwowani dla innych firm, teraz już są w Twoim zasięgu. Dzięki wysokim stawkom udaje Ci się również przyciągnąć wartościowych pracowników, nad którymi już nie musisz stać z batem. Wreszcie czujesz się właścicielem biznesu, a nie jego niewolnikiem. Wszystko to możliwe jest dzięki lepszym, bardziej dochodowym klientom oraz dzięki powtarzalnemu procesowi, który pozwala tych klientów znajdować i wygrywać.
Przyciągaj idealnych klientów
Ludzie oceniają treść po okładce. Taka jest prawda. Dlatego to co piszesz w swoich ofertach, jakie zdjęcia publikujesz na Instagramie i jak wygląda strona internetowa Twojej firmy ma znaczenie. To co dajesz, też do Ciebie przyjdzie, dlatego Twój komunikat jaki wysyłasz w świat musi pasować do klienta, jakiego chesz przyciągnąć.
Jednak nawet najlepiej zaprojektowana strona nic nie da, jeśli nikt jej nie zobaczy.
Dając się znaleźć otworzysz swój biznes na stały napływ dobrych jakościowo leadów. To z kolei da Ci pewność siebie potrzebną do tego by być wybiórczym i pracować za dużo większe pieniądze.


Przestań tracić czas na jałowe spotkania
Gdy przestajesz polegać tylko i wyłącznie na poleceniach, szybko zauważasz, że jakość spotkań z potencjalnymi klientami drastycznie spada. Żeby rozwijać firmę musisz znaleźć na to czas. A to oznacza eliminację spotkań z klientami, którzy tylko chcą wycenę lub nie pasują do Twojego profilu idealnego klienta (czytaj szukają najtańszej opcji).
Najlepszym sposobem na odsianie klientów jest danie im dokładnie tego, czego chcą. A czego szuka każda osoba, która sposobi się do wykonania jakiegoś remontu?
Oczywiście ceny. Dlatego w naszym procesie oferujemy im możliwość wstępnego wyliczenia pracy bezpośrednio na Twojej stronie. W ten sposób nawet osoby, które nie są gotowe do ruszenia dalej z projektem, będą zadowolone i zaopiekowane. Oczywiście w pełni automatycznie, żeby chronić Twój czas.
Bo Twój czas jest cenny. To jedyny zasób, którego nie da się odzyskać. Kiedy wprowadzisz proces odsiewania niechcianych leadów, będziesz miał więcej czasu na to, by skupić się na pracy NAD firmą, a nie tylko w firmie.
Nie pozwól by ktoś podbierał ci wymarzone zlecenia.
Nie ma nic gorszego niż włożenie serca i wielu godzin pracy w określenie zakresu pracy, pomoc w wyborze materiału i najlepszych rozwiązań oraz szczegółowe wyliczenie projektu tylko po to, żeby ktoś inny zgarnął Ci zlecenie sprzed nosa. Musisz być pewien, że włożone zaangażowanie prowadzi do sprzedaży. Kiedy następnym razem staniesz przed szansą zdobycia idealnego zlecenia, musisz tę szansę wykorzystać.
Pamiętaj, że już nie konkurujesz ceną. Klienci z wyższej półki zwracają dużą uwagę na to, z jakimi firmami współpracują. Dlatego chcąc zyskać lepszych klientów, musisz skupić się na wielu aspektach, o których nie musiałeś myśleć, kiedy Twoim klientem był szeregowy Kowalski.


Wyceniaj zlecenia we właściwy sposób.
Przepływ pieniężny jest jak układ krwionośny w ciele człowieka - dostarcza tlen i substancje odżywcze wszystkim komórkom. Pieniądze to tlen w biznesie. Kiedy ich brakuje, biznes zaczyna się dusić. Kiedy musisz zdobyć kolejny projekt, żeby zapłacić faktury za poprzedni, znaczy że biznes ma ujemny przepływ pieniężny i każdy zator może prowadzić do poważnych kłopotów.
Dlatego ważne jest by ceny w Twoim biznesie miały swoje źródło w rzeczywistych danych, a nie były przez Ciebie wymyślone. Do tego służy budżet i określenie minimalnych stawek w Twojej firmie.
Na podstawie danych można wycenić zlecenia, tak aby pokryły wszystkie potrzeby biznesu oraz krok za krokiem przybliżały Cię do realizacji założonych celów.
Tworząć oferty oparte o oferowaną wartość, a nie czystą kalkulację kosztów i czasu trwania projektu osiągniesz marże, które pozwolą na bezstresowy rozwój biznesu.
Tak rób projekty, żebyś był z nich dumny.
Jak myślisz, kiedy masz większą szansę, by dopieścić projekt:
- kiedy robisz jedno zlecenie, za który klient zapłacił świetne pieniądze
- czy kiedy musisz zrobić 3 zlecenia w tym samym czasie, żeby firma mogła dalej się jakoś kręcić?
W którym z tych przypadków Twoi pracownicy będą bardziej zadowoleni i z większą ochotą przyjdą do pracy? I wreszcie który z tych przypadków pozwoli Ci przyciągać fachowców?
Dlatego tak ważne jest właściwe określanie cen, dobieranie klientów i postawienie na ofertach opartych o wartość. Wtedy rzeczywiście zaopiekujesz się klientem i każdy projekt będzie godnie reprezentował Twoją firmę. Z czasem wyrobisz sobie renomę, która jeszcze bardziej napędzi rozwój Twojej firmy.

Skorzystaj z moich doświadczeń
Prawie dwie dekady doświadczeń w branży budowlanej plus sprawdzone w boju systemy i procesy, które rozwiążą większość Twoich problemów ze zdobywaniem dochodowych klientów.
Oczywiście nie musisz uczyć się tego ode mnie. Sam również wszystko rozkminisz. Później... lub dużo później. Najlepsi przedsiębiorcy są najlepsi, ponieważ potrafią kupować doświadczenia innych. To co mnie zajęło wiele lat, kosztowało masę pieniędzy i przez co wielokrotnie musiałem przełknąć gorycz porażki, Ty możesz osiągnąć w ciągu chwili.
Oczywiście nie będzie tak, że zapłacisz za warsztaty i wszystko magicznie pojawi się w Twojej firmie. Wdrożenie tych procesów wymaga pracy. Po prostu będzie łatwiejsze, niż dochodzenie do wszystkiego samemu, bo dostaniesz do swoich rąk każde możliwe ułatwienie, będziesz miał kogoś, kto będzie Cię trzymał za rękę w czasie trwania całego procesu oraz pomoże Ci w nawigowaniu pomiędzy wszystkimi problemami, które staną na Twojej drodze.
Dlatego ten program jest inny od wszystkiego, co obecnie znajduje się na rynku. Ponieważ my rzeczywiscie prowadziliśmy samodzielnie firmę okołobudowlaną, rozwinęliśmy tę firmę i wiemy dokładnie co jest do tego potrzebne.
Tego się nauczysz
Zarządzanie finansami
Marka i Marketing
Odsiewanie klientów
Proces sprzedaży
Wycena usług
Oferta
Wątpliwości klientów
Komunikacja
Oni nam już zaufali
Nie ważne, czy dopiero startujesz, czy prowadzisz już firmę wiele lat. Jeśli czujesz, że jesteś zakładnikiem własnej firmy, to znalazłeś się we właściwym miejscu.
Marius Venckus
Isolering Skåne AB
Maciej Andrzejewski
Mats Schakt
Paweł Wiśniewski
Dränera Villa
Paweł Woron
Schakt4U AB
Nie zgłaszaj się do tego programu jeśli...
Nie traktujesz go jak inwestycji. Nie wystarczy wykupić dostęp. Strategie, doświadczenia i instrukcje, którymi dzielę się podczas warsztatów wymagają realnej pracy, żeby móc zastosować je w swojej firmie.
Nie stanie się tak od razu. Nie mogę Ci obiecać, że po miesiącu osiągniesz wszystkie swoje cele. To tak nie działa i chyba zdajesz sobie z tego sprawę, że każdy kto przekonuje Cię, że można odnieść natychmiastowy sukces, nie jest poważny. Mówimy tutaj o przeorganizowaniu sposobu w jaki prowadzisz swoją firmę.
Mogę Ci jednak obiecać, że w dłuższej perspektywie inwestycja w Biznesowe Warsztaty Budowalki pozwolą Ci zaoszczędzić czas, pieniądze i masę nerwów. Materiał, którym dzielę się w każdym z modułów zawiera wiele lat moich prób, błędów, ryzyka finansowego spowodowanego przez błędne decyzje oraz masę pieniędzy wydanych na szkolenia, coachów i trenerów biznesu.
To jest właśnie to, czego chcę żebyś uniknął. Idąc na siłownię możesz próbować ćwiczyć na każdym urządzeniu, ale dobry trener da Ci plan i pokaże co wybrać i jak wykorzystać dostępne zasoby najbardziej efektywnie. Jeśli więc chcesz takiego trenera do swojego biznesu, to teraz jest najlepszy czas, żeby zacząć działać.
Zobacz pierwsze rezultaty już po pierwszym miesiącu
Osiem modułów, dziewięć tygodni, dziewięć spotkań online z założycielem Budowalki, Piotrem Pawlakiem. Witamy na Biznesowych Warsztatach Budowalki!
Prowadzenie firmy nadaje Twojemu życiu swoje własne tempo. Czasem jest tak intensywnie, że nie masz czasu żeby odetchnąć. Czasem zdarzają się okresy wolniejsze, w których zaczynasz tęsknić za akcją.
Zauważ jednak, że wszystko to jest bardzo reaktywne. To nie Ty masz nad tym kontrolę. Po prostu się dzieje.
A może warto odwrócić role i samemu zacząć nadawać ton Twojej własnej firmie?
Dołączając do Bizensowych Warsztatów Budowlanki będziesz musiał włożyć w ciągu tych 9 tygodni więcej pracy. Czasem nie będziesz miał na to siły. Czasem nie będziesz miał na to ochoty. Jeśli jednak wykrzesasz ekstra energię i rzeczywiście przyłożysz się do wdrażania tego, czego będę Cię uczył, zacznie to szybko owocować. Najpierw lepszym zrozumieniem finansów w firmie, później odsiewaniem klientów i ogromnymi oszczędnościami w czasie.
Na koniec wskoczysz na wyższą półkę jeśli chodzi o dobór klientów oraz otrzymywane za pracę pieniądze. Wreszcie przejmiesz kontrolę nad swoją firmą i zamiast cały czas reagować, zaczniesz działać zgodnie z wcześniej nakreślonym planem.

8
wypełnionych po brzegi modułów
12+
godzin nagrań wideo
20+
szablonów, gotowców, skryptów i automatyzacji
Jesteś gotowy na przełom w Twojej firmie?
Biznesowe Warsztaty Budowalki nie są dla wszystkich. Jeśli jednak możesz odznaczyć część z poniższych warunków, to zapraszamy do wzięcia udziału.
prowadzisz swoją firmę już kilka lat
roczne obroty firmy w powyżej 300 tyś zł ale nie przekraczają 5 milionów zł
zatrudniasz kilku pracowników, ale masz problemy ze znalezieniem właściwych ludzi
chcesz rozwijać firmę
masz otwarty umysł i jesteś gotowy na to, żeby spróbować czegoś nowego... nawet jeśli jest nieco pod prąd z przyjętym w branży sposobem działania
Najczęstsze pytania
Ile wart jest dla Ciebie nowy klient? Ile warte jest zwiększenie skuteczności Twojej sprzedaży? Pomyśl jak będziesz się czuł, kiedy klienci będą szanować Twój czas i będziesz rozmawiał z nimi z pewnością w głosie, czując że to właśnie z Tobą chcą współpracować. Jakbyś wiedział, że to osiągniesz, to na ile byś to wycenił?
Teraz zastanów się jak długo chcesz czekać na rezultaty? Lata, czy tygodnie? Czy w ogóle stać Cię na to żeby dłużej czekać?
Jeśli jednak nie dysponujesz takimi pieniędzmi, to nie jest to raczej program dla Ciebie.
Przede wszystkim jest to ustrykturyzowany produkt, który przeprowadzi Cię z punktu A do punktu B. Na Budowalce publikuję różne materiały, które nie zawsze są ze sobą ściśle powiązane. Skąd wiesz więc, czy Twój biznes potrzebuje tego właśnie w tym momencie? Jak bardzo cenisz też materiały, które są za darmo?
Z mojego doświadczenia wynika, że bardziej cenimy to, za co zapłacimy. Im większa suma, tym bardziej chcemy żeby to się spłaciło i działamy.
Jest też różnica pomiędzy oglądaniem czegoś, a aktywną pracą z Piotrem. Piotr będzie dla Ciebie dostępny i przede wszystkim, będzie motywował Cię do pracy. Jeśli uważasz, że darmowe treści są pomocne, to pomyśl co dostaniesz, kiedy za to zapłacisz.
Czy Twoja firma ma powyżej 5 milionów złotych przychodu rocznie? Czy domykacie ponad 50% prac, które wyliczacie? Czy wiesz w jaki sposób wyliczać dochodowo prace i masz na to powtarzalny proces? Czy wiesz, jak odpowiadać, gdy klient stwierdza, że "jesteście za drodzy"?
Jeśli odpowiedziałeś "nie" na którekolwiek z tych pytań, to to te warsztaty są dla Ciebie.
Biznesowe Warsztaty Budowalki to 9-o tygodniowy program rozwoju firmy. Każdy z modułów będzie otwierany w kolejnych tygodniach. Będziesz przechodził przez materiały samodzielnie, a następnie spotkamy się online, gdzie ewentualne problemy rozwiążesz wspólnie z Piotrem. Spotkania warsztatowe twrają około 3 godzin i odbywają się w każdy czwartek o 13.00 oraz piątek o 9.00 i o 12.00.
Zaczynamy spotkaniem orientacyjnym 16 sierpnia o godzinie 20.00. Wszystkie podane godziny są w polskiej strefie czasowej.
Dołączając do warsztatów dostaniesz również dostęp do społeczności w aplikacji Circle, gdzie będziemy dyskutować na temat treści warsztatów i pomagać sobie wzajemnie w rozwoju firmy. Tam też będziesz miał najlepszy dostęp do Piotra i innych coachów.
Warsztaty Biznesowe Budowalki nie są dla wszystkich. To pewne. Jeśli jednak nie potrafisz zdobywać dochodowych prac w sposób stały i przewidywalny, chcesz zmienić profil swoich klientów, usystematyzować swoją pracę i nabrać pewności w tym co robisz, to możliwe, że jesteś we właściwym miejscu.
Jeśli nadal nie jesteś przekonany, czy jesteś na to gotowy? i porozmawiaj z nami.
Nie będziemy Cię czarować. Warsztaty wymagają pracy i zaangażowania. Poza 16 godzinami nagrań do przerobienia, są jeszcze spotkania online i rozmowy z Piotrem 1:1. Będziesz potrzebował około 3-4 godzin tygodniowo na wdrożenie modułów w swoim biznesie. Może więcej. Wszystko zależy od tego, jak bardzo musisz swój biznes przebudować.
Kiedy zaczniesz przechodzić przez poszczególne moduły, może się okazać, że pewne elementy Twojej firmy wymagają totalnego przerobienia. Może się okazać na przykład, że strona internetowa firmy nie odpowiada nowemu pomysłowi lub trzeba przebudować usługi, jakie oferujesz, żeby zacząć więcej na nich zarabiać. Pracy może być więc znacznie więcej niż te kilka godzin. Jeśli będziesz potrzebował pomocy z którymkolwiek elementem, odwezwij się do nas i z pewnością znajdziemy jakieś rozwiązanie.
Te warsztaty nie rozwiązują wszystkich możliwych problemów. Rozwiązują problemy związane ze zdobyciem bardziej dochodowego klienta, organizacji procesu sprzedaży, czy ochroną czasu. Nie oznacza to, że problemy po prostu znikną. Będziesz musiał włożyć określoną ilość pracy, żeby wszystko odpowiednio zorganizować i wdrożyć zgodnie z zaleceniami.
Jesteśmy przekonani, że warsztaty dadzą Ci niesamowite rezultaty. Wszystkie koncepty proponowane w trakcie trwania warsztatów są sprawdzone w wielu firmach, w różnych branżach okołobudowlanych. Dostajesz jednak 30 dni na zwrot pieniędzy. Jeśli w ciągu tych 30 dni poczujesz, że to jednak nie dla Ciebie, wyślij nam wiadomość na hej@budowalka.pl i dostaniesz zwrot pieniędzy bez żadnych pytań.